Konuyla ilgili açıklamada, “Ayda 9 milyondan fazla ziyaret alan Türk Telekom web sitesi üzerinden kullanıcıların ihtiyaçlarını hızlı ve kolay şekilde çözmesine olanak sağlayan yapay zeka tabanlı akıllı asistan TiTi, gelen taleplerin yüzde 93’ünü 7/24 hizmetle başarılı şekilde karşıladı. TiTi, 2023’te 4 milyondan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştirdi” denildi. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “TiTi, müşteri memnuniyeti anketlerimizde 5 üzerinden 4.5 skor elde ederek müşteri memnuniyetimize de büyük katkı sağladı” dedi.
Related Posts
Gözler ‘Merkez’in faiz kararında
- Mehmet Karaman
- 24 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Gözler Merkez Bankası Para Politikası Kurulu'nun bugün açıklayacağı faiz kararında. Banka bir önceki toplantıda politika…
ABD’de tahvil ihalesinde zayıf talep
- Mehmet Karaman
- 24 Kasım 2024
- 2 min
- 0
ABD tahvilleri, 20 yıllık tahvil ihalesine zayıf talep gelmesinin ardından düştü ve getiriler eğri boyunca…
Dev tekstil firması iflas etti! Mahkeme kararını açıkladı
- Mehmet Karaman
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Türkiye'de tekstil sektörünün öncü firmalarından olan Pierre Cardin, Zara, Us Polo, LC Waikiki ile DeFacto…