Son yıllarda Xiaomi’nin kıymetli bir çıkış yakaladığını söyleyebiliriz. Elbette bu çıkışın birden fazla nedeni var. Ancak Çinli üreticinin süratle yükselmesindeki en değerli etkenlerin başında Redmi serisi geliyor diyebiliriz.
Bilindiği üzere Redmi, Xiaomi’nin yan markalarından biri. Genel olarak Redmi modellerinin Xiaomi modellerine oranla çok daha ucuz olduğunu söyleyebiliriz. Hatta piyasa ortalamasına baktığımızda Redmi modellerinin fiyat / performans tarafında önemli manada başı çektiğini varsayabiliriz.
Redmi modelleri bilhassa Avrupa pazarında oldukça tanınan pozisyonda yer alıyor. Tıpkı halde Türkiye pazarında da Redmi imzalı aygıtların epey tanınan olduğunu söyleyebiliriz.
Redmi kullanıcılarına kritik mesaj! Xiaomi adamlığını gösterdi!
Xiaomi birinci Redmi modelini 2014 yılında satışa sunmuştu. Çinli üreticinin birinci olarak Hindistan’da satışa sunduğu Redmi serisi kısa müddet içerisinde küresel pazarda da güç kazandı.
Çinli teknoloji devi geçtiğimiz gün yaptığı açıklamada Redmi kullanıcılarının tümüne teşekkür etti ve küresel pazarda 300 milyondan fazla aygıtın satıldığını belirtti. Yani şimdiye kadar 300 milyondan fazla Redmi modeli satılmış ki bu neresinden bakarsanız bakın çok kıymetli bir muvaffakiyet.
Xiaomi’nin bu muvaffakiyet için Redmi kullanıcılarına teşekkür etmesi de kıymetli bir adım. Bu vakte kadar her iPhone modeli yüz milyonlar satan Apple’dan şimdiye kadar bu türlü bir teşekkür görmedik. Zati Apple’ın kullanıcılarını Xiaomi kadar önemsemediğini de söyleyebiliriz.